sobota, 4 lutego 2017

Samo Akceptacja

Dlaczego samoakceptacja jest tak ważna?
Jeśli nie akceptujemy samych siebie, to dlaczego ktoś inny ma nas zaakceptować? Czas zacząć zmieniać swoje życie, nie od poniedziałku, teraz! 
Tego co ja nie akceptowałam w soim wyglądzie można wymieniać i wymieniać, na przykład nie lubiłam swoich za chudych nóg, abo swoich piegów i oczu. Teraz? mam gdzieś co ludzie pomyślą, ważne żebym ja była zadowolona.
Wiem jak ciężko jest zaakceptować samą siebie, do niedawna sama też siebie nie akceptowałam zresztą nadal nie do końca to przezwyciężyłam. Każdy ma  inne kompleksy, nieważne jakie ważne aby starać się je zwalczyć lub zaakceptować,  gdy poczujemy się dobrze we własnym ciele to ludzie otaczający nas spojrzą na nas zupełnie inaczej. Nasz humor odrazu się poprawi i będziemy szczęśliwsi, może wydaje się to być głupie ale faktycznie od kąt przestało mnie obchodzić zdanie innych i zaczęłam robić, i nosić to co ja chcę, to czuję się o wiele lepiej. Przestałam patrzeć na opinię innych ludzi, na to co pomyślą, czy mnie wyśmieją,  robie to co lubię. Warto jest starać się zaakceptować, małymi kroczkami aż do sukcesu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz